This page is a supplementary page of the opening page. Click the button to get back.
Powerpass

Biežāk uzdotie jautājumi

Aplikācija un uzlāde

Kas ir Powerpass?

Powerpass ir publiskās uzlādes risinājums iV Škoda klientiem. Klients var veikt uzlādi visur mūsu tīklā ar vienu karti un aplikāciju.

Kā es varu iegūt Powerpass?

Lejupielādējiet Powerpass lietotni savā mobilajā ierīcē no App Store vai Google Play, ievadiet savus personas datus, izvēlieties tarifu un pasūtiet RFID karti.

Vai Powerpass lietotne tiks integrēta MyŠkoda? Vai arī klientam ir nepieciešamas 2 atsevišķas aplikācijas?

Šobrīd klientiem uzlādei jāizmanto atsevišķa Powerpass aplikācija. Tika apsvērta iespēja to integrēt MyŠkoda, taču šobrīd tas nav iespējams. Integrācijas iespējamības atkārtota novērtēšana tiks veikta vēlāk.

Vai Powerpass ir pieejams arī PHEV?

Protams. Visiem elektrificētajiem Škoda automobiļiem.

Kur es varu uzladēt savu automašīnu?

Pateicoties Powerpass, jums ir pieejams visaptverošs uzlādes tīkls. Atbalstītās uzlādes stacijas varat atrast, izmantojot uzlādes staciju karti Powerpass aplikācijā.

Ja karte ir balstīta uz līgumu (tas nozīmē, ka vienam kontam ir 1 karte), vai tas attiecas arī uz aplikāciju? Vai arī es varu redzēt savu kontu savā otrajā tālrunī/planšetdatorā?

Ar vienu kontu ir iespējams pierakstīties vairākās ierīcēs.

Kā un kādā formātā tiks parakstīts MSP līgums starp Elli un klientu?

Netiek parakstīts fizisks līgums, līgums tiek slēgts digitāli, reģistrējot klientu. Lietotājam reģistrējoties, ir jāpiekrīt pakalpojumu sniegšanas noteikumiem.

Kā rīkoties klientam, ja viņš nevar autentificēties uzlādes stacijā?

Pārbaudiet savā Powerpass aplikācijā, vai jums ir aktīvs abonements un vai RFID karte ir sapārota un iestatīta kā noklusējuma uzlādes karte.

Ja aplikācija nedarbojas, izmantojiet RFID karti, lai autentificētos un veiktu uzlādi. Ja problēma atkārtojas, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu. Kontaktus var atrast uz RIFD kartes vai aplikācijā.

Kā rīkoties klientam, ja viņš nevar autentificēties ar RFID karti?

Sazinieties ar klientu atbalsta līniju, kas norādīta uzlādes stacijā.

Kā rīkoties klientam, ja stacija neveic uzlādi?

Ja stacija nereaģē vai nepiegādā elektrību, sazinieties ar uzlādes stacijas klientu atbalsta līniju.

Kā rīkoties klientam, ja viņš neredz uzlādes vēsturi?

Ja slēgta uzlādes sesija neparādās nekavējoties, tā joprojām tiek apstrādāta starp CPO un MSP nodrošinātāju. Lūdzu, uzgaidiet līdz nākamajai dienai. Ja pēdējā uzlādes sesija joprojām netiek rādīta, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu. Kontaktus var atrast uz RIFD kartes vai aplikācijā.

Vai ar Powerpass varu uzlādēt automašīnu, kas nav Škoda?

Jā, var, taču šobrīd klienti, kuriem nepieder Škoda iV automašīna, var reģistrēties tikai Charge Free tarifam.

Vai ir iespējams uzlādēt ar Powerpass lietotni pat pirms fiziskās kartes saņemšanas?

Nē, lai samaksātu par uzlādi ar lietotni, tā ir jāsapāro ar fizisku automašīnu, tāpēc tas nav iespējams pirms kartes saņemšanas pa pastu.

Kur veikt publisko uzlādi?

Izmantojot Powerpass, varat uzlādēt gandrīz 220 000 uzlādes stacijās visā Eiropā. Visas šīs stacijas var atrast Powerpass aplikācijā.

Kādas funkcijas nodrošina aplikācija Powerpass?

Pirmkārt, izmantojot aplikāciju, jūs varat pasūtīt Powerpass karti. Turklāt aplikācijā ir pieejamas tādas noderīgas funkcijas, kā, uzlādes punktu meklēšana, attālināta uzlādes vadība, uzlādes vēsture un tā tālāk. Varat arī saņemt īpašus piedāvājumus, un Powerpass aplikācija ļauj sekot arī jūsu mājas uzlādes sesijām ar Škoda iV lādētāju.

Kādus uzlādes veidus es varu izmantot ar Powerpass?

Izmantojot Powerpass, jūs varēsiet piekļūt visiem publiskās uzlādes veidiem. Varēsiet izmantot gan maiņstrāvas, gan līdzstrāvas publiskās uzlādes stacijas, turklāt varēsiet izmantot arī superātrās IONITY uzlādes stacijas.

Cenas un tarifi

Kādus tarifus piedāvā Powerpass?

Jūs varat izvēlēties starp trīs tarifiem - Charge Free, Simply Charge un Charge Faster.

Ko piedāvā Charge Free tarifs?

Šis ir mūsu pamata tarifs, kas ļauj veikt uzlādi bez ikmēneša maksas. Ja ceļojat bieži un tālu, jums vajadzētu apsvērt vai nu Simply Charge, vai Charge Faster tarifu, kas nodrošina labākas uzlādes cenas.

Ko piedāvā Simply Charger tarifs?

Šis tarifs ir piemērots, ja ceļojat bieži un tālu. Tam ir ikmēneša maksa, bet, no otras puses, tas, salīdzinot ar Charge Free, nodrošina zemākas cenas gan AC, gan DC, kā arī IONITY uzlādei.

Ko piedāvā Charge Faster tarifs?

Šis tarifs ir piemērots, ja ceļojat tālu un vēlaties uzlādēt ātrāk un lētāk. Tam ir ikmēneša maksa, taču, salīdzinot ar Charge Free un Simply Charge, nodrošina zemākas cenas gan AC, gan DC, kā arī IONITY uzlādei.

Vai uzlādes maksa par kWh būs zemāka par oficiālo cenu?

Cenas nosaka Elli. Mērķis ir nodrošināt konkurētspējīgas cenas, īpaši salīdzinājumā ar “ad-hoc” cenām.

Vai tarifā ir iekļauta arī kāda uzlādes daļa vai tikai fiksētā piekļuves maksa?

Tarifs nodrošinās klientam piekļuvi uzlādes stacijām visā Eiropā. Uzlāde nav iekļauta tarifā. Klients maksā par uzlādes enerģiju, pamatojoties uz savu faktisko patēriņu.

Kā cena tiks parādīta klientiem?

Klients cenu uzlādes punktā redzēs kartē.

Kā no klienta tiks iekasēta maksa?

Katra mēneša sākumā klients saņems rēķinu, kurā būs norādītas visas maksas sesijas.

Kā rīkoties klientam, ja viņš neredz rēķinus?

Ja klients nesaņem rēķinu līdz mēneša 5. datumam, pārbaudiet, vai jūsu epasta adresātu sarakstā ir iespējots noreply@powerpass.notifications.elli.eco. Ja rēķins joprojām nav pieejams, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu. Kontaktus var atrast uz RFID kartes vai aplikācijā.

Kā notiek Powerpass apmaksa?

Ik mēnesi.

Powerpass karte

Kā es varu iegūt Powerpass karti?

Powerpass aplikācijā, izvēloties tarifu.

Cik kartes var reģistrēt 1 transportlīdzeklim (VW tikai 1 karte vienam transportlīdzeklim)? Ko lai dara ģimene (kartei vienmēr jāpaliek automašīnā)?

Vienam līgumam var būt tikai viena karte. Tātad, ja ģimene vēlas izmantot vairākas kartes, tai ir jābūt vairākiem līgumiem. Diemžēl pakalpojuma sniedzējs līdz šim vienam līgumam neatļauj pievienot vairāk par vienu karti. Taču lietotnē tiks ieviesta funkcija, kas ļaus klientam attālināti autentificēt uzlādes sesijas, neizmantojot fizisko karti.

Vai karte ir nepieciešama? Vai mēs nevaram autentifikācijai izmantot tikai lietotni?

Karte ir nepieciešama - daudzi no uzlādes punktiem vēl nespēj sazināties ar lietotni.

Kā es varu aktivizēt savu RFID karti?

Kad saņemat karti, tā ir jāsapāro ar kontu aplikācijā Powerpass, un tikai tad tā tiek aktivizēta.

Vai karte ir savienota ar elektrisko transportlīdzekli?

Nē, tā ir savienota ar lietotāja kontu un paliek pie klienta.

Kā klients var iegūt RFID karti?

Karte tiks nosūtīta tieši uz klienta mājas adresi pa pastu.

Kā var nobloķēt karti, lai novērstu ļaunprātīgu izmantošanu, ja tā ir pazaudēta vai nozagta?

Ja klients pazaudē RFID karti, to var nobloķēt programmā Powerpass. Galvenās izvēlnes sadaļā “Manas Powerpass kartes” klients var izvēlēties karti, kuru vēlas nobloķēt. Izvēloties karti, tiek parādīta informācija par karti, un to var nobloķēt, izmantojot “Bloķēt karti” lapas apakšā.

Kā es varu iegūt jaunu karti, ja pazaudēju iepriekšējo?

Pēc RFID kartes nozaudēšanas, lūdzu, sazinieties ar skoda-auto.support@elli.eco, lai pieprasītu jaunu karti.

Vai varu izmantot savu MSP karti darbam ar Wallbox?

Jā, jūs varat.

Kā rīkoties klientam, ja RFID karti nevar sapārot ar aplikāciju?

Ja RFID karte vēl nav sapārota ar citu kontu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu. Kontaktus var atrast aplikācijā vai uz RFID kartes.

Vai man var būt uzņēmuma Powerpass, līdzīgi kā CCS karte?

Nē, Powerpass ir paredzēts tikai mazumtirdzniecības klientiem.

Cik ilgs laiks nepieciešams, lai saņemtu karti?

5 līdz 7 darba dienas.

Vai varu izmantot Powerpass bez fiziskās kartes, piemēram, izmantojot NFC tehnoloģiju tālrunī? Vai es varu to izdarīt, ja man vēl nav fiziskās kartes?

Powerpass neatbalsta NFC tehnoloģiju. Pirms pirmās uzlādes ir nepieciešams sapārot fizisko karti, pēc tam aplikāciju var izmantot autentifikācijai stacijā. Tomēr mēs iesakām klientam vienmēr ņemt līdzi RFID karti.