Jūsu Škoda automašīna, kas ir aprīkota ar eCall (ārkārtas zvanu), var automātiski sazināties ar glābšanas dienestu, kā arī paziņot informāciju par jūsu atrašanās vietu, braukšanas virzienu, cilvēku skaitu automašīnā un negadījuma smagumu. Jūs varat arī to aktivizēt manuāli, nospiežot SOS pogu. Operators paliks uz līnijas līdz ieradīsies glābšanas dienests. Protams, jūs vienmēr varat piezvanīt 112 no tālruņa.
Nospiežot Breakdown Call (salūšanas/bojājuma zvana) pogu jumta modulī, jūs tiekat savienots ar Palīdzības uz ceļa zvanu centru. Automašīna automātiski nosūta datus par tās pozīciju un stāvokli zvanu centram, lai jūs varat ātri atrisināt problēmu ar operatoru, un jūsu automašīnu varētu aizvilkt. Jūs varat vērsties pēc atbalsta MyŠkoda lietotnē, vai zvanot 800 600 000 (+420 236 090 002).
Lai arī kur jūs atrastos, ja jums ir jebkādi jautājumi par jūsu Škoda automašīnu, vienkārši nospiediet Info Call pogu, lai sazinātos ar Klientu atbalsta zvanu centru. Mūsu operatori ir gatavi jums palīdzēt jebkurā laikā. Šajā gadījumā jūs varat atrast atbilstošu informāciju MyŠkoda lietotnē, un jūs varat sazināties ar mūsu Info līniju pa tālruni 800 600 000 (+420 236 090 002) vai e-pastā infoline@skoda-auto.cz.
Kā daļa no Škoda mobilitātes garantijas pakalpojumiem jums ir pieejams nepārtraukts 24/7 atbalsts, ja ir:
Atstājiet visas ar remontu saistītās raizes autorizētam Škoda servisa centram. Visas formalitātes nokārtos remonta speciālists pēc negadījuma. Jūs varat būt droši, ka jebkuri labošanas darbi tiks veikti perfekti un bez drošības riska visā garantijas laikā.