Mūsu zīmols

Zīmola izmaiņas ir pirmā mūsu jaunās stratēģijas izpausme. Tā ir pirmā reize, kad mēs piesakām Škoda kā kompanjonu pasaules atklāšanai. Drosmīgs ceļabiedrs, kas pavadīs jūs visas dzīves garumā gluži kā mūsu galvenais varonis. Patiesi globāla kampaņa – tā kļūs par mūsu galveno komunikācijas platformu ar klientiem visā pasaulē tirgos, kuros jau esam zināmi, kā arī tajos, kuros vēl tikai attīstāmies.

Padariet katru kilometru neaizmirstamu

Kilometri Škoda odometrā nav tikai nobrauktais attālums. Odometrs vispār nemēra attālumu. Tas attēlo iegūto pieredzi, izmantotās iespējas un izrādīto ziņkārību. Tas atspoguļo sajūtas, brīžus un stāstus, iegūtās mācības un atbildes uz jautājumiem. Tas attēlo dzīvi. Mēs vēlamies, lai cilvēki atklātu pasauli sev apkārt. Sekojiet savai zinātkārei. Padariet katru kilometru neaizmirstamu.

Atklājiet!

Tas ir aicinājums rīkoties mums visiem – darīt to, kas atklāj mūsu raksturu: izzināt kaut ko jaunu un labāku. Mēs atspoguļosim šo gadu visa, ko darām: produktos, kas ir veidoti ar pārliecību un kvalitāti, kura prioritāte ir ilgtspēja; komunikācijā – ar iedvesmojošiem zinātkāres stāstiem; mūsu Simply Clever iezīmēs ar jauniem, viediem risinājumiem; ar mūsu pakalpojumiem, kas ikvienam sniedz iespēju atklāt pasauli sev apkārt. Jo vairāk mēs atklājam, jo gudrāki mēs kļūstam.

Mēs palīdzēsim pasaulei dzīvot gudrāk

Mūsu mērķis

Mēs palīdzēsim pasaulei dzīvot gudrāk.

Kā uzņēmums, kas darbojas jau divpadsmit desmitgades, mēs lieliski saprotam pasauli, kurā dzīvojam. Pasaulē, kurā ir pārāk daudz izvēles, bieži ir pārāk daudz apjukuma. Vienīgais veids, kā no tā izvairīties, ir piedāvāt risinājumus, kas padara dzīvi vieglāku. Rīkoties gudri. Bet gudra rīcība nav aprakstīta stingru noteikumu vadlīnijās. Tas ir ceļš, kas atklāj viedākus veidus, kā veidot produktus, vadīt uzņēmumu un atrast jaunas atbildes uz esošajiem jautājumiem.

Mūsu loma

Jūsu drosmīgais sabiedrotais pasaules atklāšanā.

Lielos vai mazos ceļojumos vienmēr ir labāk, ja līdzās ir partneris, uz kuru var paļauties. Mūsu loma ir kļūt par drosmīgu sabiedroto, kas palīdzēs jums atklāt pasauli. Kļūt par kādu, kas iedrošinās un iedvesmos jūs, rosinās zinātkāri un aizvedīs jūs līdz galamērķim droši un ar stilu.

Mūsu misija

Mūsdienīga, pieejama mobilitāte ar visu, kas nepieciešams, un pārsteigumiem, kas iepriecinās.

Mūsu misija palīdzēs jums pārvērst mūsu vīziju par kaut ko nozīmīgu. Nonākšanai no punkta A līdz B jābūt vienkāršai un efektīvai, kā arī katram kilometram jāsniedz prieks. Mūsu darbs ir atklāt jūsu iekšējo zinātkāri, ļaujot jums atklāt, kas atrodas aiz robežām. Mūsu misija kā tāda ir nodrošināt mūsdienīgu, pieejamu mobilitāti ar visu, kas jums vajadzīgs, kas jūs pārsteidz, un ko mīlat.

Mūsu vērtības

Škoda zīmola vērtības nosaka, kas mēs esam, un kurp dodamies. Un tā ir daļa no tā, ko darām – katru dienu.

Cilvēks

Būt par cilvēku nozīmē atzīt, ka mūsu visu kopīgā īpašība ir tā, ka visi esam dažādi. Tas nozīmē smaidīt saviem mīļajiem un dažkārt arī pilnīgiem svešiniekiem. Tas nozīmē piepildīt citu vajadzības pirms tās vispār par tādām kļūst. Tas nozīmē dzīvot lielu mirkļu dēļ – un svinēt mazos.

Vienkāršība

Padarīt kaut ko vienkāršu nav nemaz tik vienkārši. Kā mēs to darām? Mēs sākam ar to, ka atbrīvojamies no visa, kas nav svarīgs, līdz kamēr paliek tikai tas, kas ir patiešām nozīmīgs. Mēs radām vietu visam, un visu saliekam savās vietās. Tad, kad r mazāk, par ko satraukties, jums ir vairāk tā, kā dēļ ir vērts dzīvot. Tieši tik vienkārši.

Pārsteigums

Mums patīk labi pārsteigumi, tāpat kā jums. Būt pārsteigtam nozīmē saņemt vairāk nekā gaidīts. Tas ir tad, kad kaut kas skaists izrādās noderīgs. Vai tad, kad jūs pieredzat vairāk, neiztērējot vairāk. Pārsteigumi nav domāti tikai sižeta apgriezieniem trilleros. Tie ir ārkārtīgi svarīgi kādā citā filmā – tā, kurā ik dienu spēlējam lomu. Dzīvē.

Mūsu dizaina valoda

Škoda zīmola nākotnes formas tiek izpaustas arī tajā, kā tiek veidots mūsu automašīnu dizains. Spēcīgas, stingras līnijas piešķirs jums pārliecību doties atklājumos droši, vienlaikus jūtoties pasargāti. Materiāli un formas tiks sajauktas, lai piedāvātu viegluma un vienkāršības sajūtu, kas apvienota ar oriģinālu dizainu. Iepazīstiet, ko nozīmē mūsdienīgs spēks – mūsu unikālā mobilitātes risinājumu pieeja, kas izskatās spēcīgi, rada autentiskas sajūtas un saglabā funkcionalitāti.

Mūsu korporatīvais dizains

Nav runa tikai par mūsu automašīnām, kas ir piedzīvojušas aizraujošas pārmaiņas – tas ir arī mūsu zīmols. Esam atsvaidzinājuši mūsu korporatīvo identitāti ar jaunu logotipu, nosaukuma uzrakstu, un atjauninājuši komunikācijas rīkkopu. Tas viss kopā atspoguļo Škoda skatu nākotnē.

Mūsu nākotne

Uz priekšu nākotnē: Škoda 2030. gadā

Tik ambiciozam zīmolam kā Škoda vienīgais veids, kā paredzēt nākotni, ir to izgudrot. Tas nozīmē radīt stratēģisku ceļa karti, kas atspoguļo mainīgās pasaules mainīgās vajadzības. Elektrifikācija un digitalizācija ir Škoda nākamā līmeņa stratēģijas pamatā, kur elektroauto veido vismaz pusi no visa mūsu produktu portfeļa. Šajā stratēģijā arī ietverta ievērojama CO2 izmešu līmeņa samazināšana, uzlabota kvalitāte un peļņas rādītāji, kā arī trīs virzienu pieeja: paplašināt, atklāt un iesaistīties, kas uzlabos zīmola darbības rādītājus un iesaisti.