Modernizētās funkcijas uzlabo Škoda autovadītāju ikdienu, sniedzot personalizētu informāciju visdažādākajās situācijās. Mākslīgā intelekta (MI) stratēģiskā integrācija apliecina Škoda Auto tehnoloģisko attīstību un rūpes par klientiem.
Ja vaicājumi ir sarežģīti, Chat Pro izveido savienojumu ar ChatGPT, tāpēc tagad Laura apstrādā plašāku jautājumu loku. Ja autovadītājs uzdod jautājumus par tematiem, kas neietilpst iepriekš definētajās kategorijās - automašīna, dati, laikapstākļi, ziņas, sports, akcijas utt., Laura ar Chat Pro starpniecību automātiski konsultējas ar ChatGPT.
Lai skaidri norādītu informācijas avotu, katra atbilde, kas ģenerēta, izmantojot ChatGPT, sāksies ar frāzi „Saskaņā ar ChatGPT…”. Šis uzlabojums tagad ļauj Laurai palīdzēt plašākā jautājumu diapazonā, piedāvājot autovadītājiem daudzpusīgāku atbalstu braucienu laikā.
Lietotājs joprojām pilnīgi pārvalda balss asistenti un var to deaktivizēt automobiļa privātuma iestatījumos. Enyaq modeļos tā vienmēr ir aktīva. ChatGPT nepiekļūst automobiļa datiem vai personiskajai informācijai; visi pieprasījumi tiek apstrādāti anonīmi un nekavējoties dzēsti, nodrošinot augstu datu aizsardzības līmeni.
Jaunā funkcija Chat Pro saprot četras valodas.
• Angliski
• Spāniski
• Čehiski
• Vāciski
Lai piekļūtu šai iespējai, lietotājiem ir nepieciešama tikai aktīva informācijas un izklaides sistēmas tiešsaistes pakotne. Funkcija ir pieejama modeļos, kas būvēti uz platformām MEB GP un MQB EVO un kuros ir ierīkotas jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmas.
• Superb
• Kodiaq
• Octavia
• Enyaq
Šī jaunā savienojamības iespēja apliecina Škoda rūpes par klientiem.