No Laurin & Klement līdz Škoda

1895. gadā L&K sāka veidot savus Slavia velosipēdus un vēlāk Mlada Boleslavā arī motociklus. Automašīnu ražošana tika uzsākta 1905. gadā. Laurin & Klement logo rotāja Mlada Boleslavā ražotos auto līdz 1925. gadam, kad to nomainīja Škoda spārnotās bultas simbols.

1895

Slavia logo (1895-1905)

Velosipēdus un motociklus ražoja darbnīcā Mlada Boleslavā zem Slavia zīmola. Logo pamatā bija ritenis ar laima lapām, kas simbolizē slāvu nācijas. Tika pievienoti arī uzņēmuma dibinātāju vārdi (Laurin & Klement), kas kļuva par galveno jaunā logo motīvu.

1905

L&K logo (1905-1925)

L&K logo dizainu ietekmēja 20. gadsimta sākuma mākslinieciskais Jūgendstils. Iespējams, spēlējoties ar līdzībām starp Vaclava Laurina uzvārdu un lauru lapām, uzņēmuma divu dibinātāju iniciāļi tika ieskauti lauru lapu vainagā, kas asociējās ar uzvaru.

1926

Škoda logo (1926-1933)

Sākot ar 1926. gadu Mlada Boleslavā sāka ražot automašīnas zem Škoda zīmola. Neskatoties uz to, ka tas ir pavisam cits nosaukums, jaunais dizains turpina priekšgājēju tradīcijas. Kaut arī Škoda logo ir jauna, ovāla forma, zīmola nosaukums – ieskauts lauru lapās – paliek nemainīgs.

1926

Škoda logo (1926-1995)

Slavenās “spārnotās bultas” logo tika pirmo reizi izmantots 1926. gadā un tā rašanos apvij leģendas. Kaut arī ideja (stilizēta indiāņa galva ar piecu spalvu kroni) tiek dažreiz piedēvēta Škoda no Plzeņas komercdirektoram, Tomašam Magličam.

1999

Škoda Auto logo (1995 - 2011)

Melni zaļais logo, ko sāka izmantot 1999. gadā piešķīra Škoda zīmolam lielāku oriģinalitāti, kur melnais simbolizē simtgadīgas tradīcijas un zaļais, videi draudzīgu ražošanu.

2011

Škoda logo (2011 - 2016)

Ar moto “Jauns Škoda spēks” 2011. gadā Škoda prezentēja sava jaunā korporatīvā dizaina galvenos elementus – kuros dominē svaigums un precizitāte. Tradicionālajā spārnotās bultas logo atrodams krāsu spektrs, kas liek tam izskatīties vēl unikālākam un precīzākam kā iepriekš.

2016

Škoda logo (kopš 2016)

Jaunā Škoda logo pamatā ir vēstījums “Radošuma virzīts. Atjautīgas idejas – kopš 1895. gada”, kas atspoguļo enerģisko ceļu pie klientiem un viņu vajadzībām, akcentējot Škoda mantojumu un vērtības. Zīmola dizaina logo ir daļa no jaunās korporatīvās identitātes, kas ilustrē ciešu saikni ar VW Group.