Ievads

Mums ir svarīgs katrs klients.

Dīzeļdzinēju kampaņa skar daudz vairāk nekā tikai dzinējus. Tā ir saistīta ar katru klientu. Tieši tāpēc šodien mēs veiksmīgi visā pasaulē esam atjauninājuši jau vairāk nekā 600 tūkst. Škoda automašīnu.

Bet ar to viss vēl nav beidzies. Mēs turpināt izstrādi, testus un pārbaudi. Visi mūsu tehniskie pasākumi pēc rūpīgas testēšanas tika apstiprināti no Lielbritānijas Transportlīdzekļu sertifikācijas aģentūras (Vehicle Certification Agency, Lielbritānija) puses. Tas nozīmē, ka tehniskais pasākums var tikt piemērots katram dīzeļdzinējam, kas iekļauts atsaukuma kampaņā.

Tehniskā informācija

Lielākajai daļai dzinēju variantu, kas satur defektu, tehniskais pasākums izpaužas programatūras nodrošinājuma atjaunināšanā, kas ietver sevī progresīvākos pēdējo gadu dīzeļdegvielas sadegšanas procesa risinājumus, kas ietekmē, piemēram, tādas izmaiņas, kā iesmidzināšanas shēmas uzlabošana. Faktiskais darba laiks, kas nepieciešams tehniskā pasākuma veikšanai, ir aptuveni pus stunda.

Tikai dzinējiem ar 1,6 l tilpumu nepieciešams uzstādīt strāvas pārveidotāju. Tehniskā pasākuma veikšanai nepieciešamais laiks ir mazāk kā viena stunda.

Atbilstošās uzraugošās iestādes ir apstiprinājušas, ka tehnisko pasākumu piemērošana neizraisa negatīvu ietekmi uz degvielas patēriņu CO2 izmešu daudzumu, dzinēja jaudu, maksimālo griezes momentu un trokšņu līmeni. Bez saspringta darba, kas veikts Volkswagen koncernā metožu apstiprināšanai, uzraugošās iestādes ir veikušas arī vērienīgas neatkarīgas pārbaudes, iesaistot dažos gadījumos arī ārējos inženiertehnisko pakalpojumu sniedzējus

Mūsu klienti var būt droši, ka tehnisko pasākumu ieviešana būs veiksmīga. Visi automašīnas rādītāji, kas pakļaujas standarta apstiprināšanai, turpina darboties. Tas ir bijis galvenais priekšnosacījums tehniskā pasākuma piemērošanas atļaujai no uzraugošo iestāžu puses.

Daudzās valstīs katrs klients, kura automašīnai tika veikts tehniskais pasākums, pēc servisa centra apmeklējuma saņems atbilstošu apstiprinājumu par defekta novēršan

Sazinieties ar Škoda

Visi Škoda klienti, kuru automašīnas tika pakļautas tehniskajam pasākumam, jau ir saņēmuši uzaicinājumu piedalīties tehniskā pasākuma piemērošanā. Ja jūs vēlaties nekavējoties pārbaudīt, vai konkrēto automobili skar tehniskais pasākums, izmantojiet mūsu VIN koda pārbaudes rīku, kas pieejams sekojošā saitē.

Ja VIN koda pārbaudes rīks apstiprina, ka jūsu automobili skar tehniskais pasākums, sazinieties ar autorizēto Škoda partneri un norunājiet tikšanos. Tehniskā pasākuma veikšana aizņems no 30 minūtēm līdz vienai stundai atkarībā no darbu apjoma, un jums, protams, tas ir bez maksas. Škoda pārstāvniecība nepieciešamības gadījumā nodrošinās jums bezmaksas maiņas transportu atbilstoši jūsu vajadzībām.

Saziņai ar Škoda jūs varat izmantot arī jebkuru no sekojošām iespējām:

Škoda klientu atbalsta tālrunis: +371 67199737

Škoda dīleri un servisa partneri, Rīgā, Daugavpilī, Liepājā un Valmierā.


Mēs pateicamies par jūsu pacietību un lojalitāti mūsu zīmolam.

Biežāk uzdotie jautājumi

Uzticības veicināšanas pasākums