Šajā periodā Škoda paplašināja un modernizēja savu modeļu klāstu, tostarp savu pirmo SUV, kā arī uzlaboja kopējo dizainu.
Škoda radīja ceturto dizaina sēriju – kompakto Roomster.
Kā piektā modeļu sērija tirgū ienāca Škoda Yeti.
Parīzē tika prezentēts pirmais Škoda elektromobilis – konceptauto Octavia Green E Line.
Ar VisionD un MissionL konceptiem Škoda uzsāka jaunu dizaina valodu un plašāko modeļu ofensīvu uzņēmuma vēsturē. Škoda prezentēja sesto modeļu sēriju – pilsētas automašīnu Citigo.
Škoda atzīmēja 14 miljonus saražoto automašīnu kopš 1905. gada, no kuriem 9 miljoni tika saražoti pēc apvienošanās ar Volkswagen 1991. gadā. Kā septītā modeļu sērija tirgū ienāca jaunais kompaktais Škoda Rapid. Pēc vērienīgas rekonstrukcijas durvis atkal vēra Škoda muzejs Mlada Boleslavā.
Kopš 1899. gada sākuma ir saražoti 15 miljoni Škoda automašīnu un 11 miljoni dzinēju. Tiek uzsākta jaunā modeļa Škoda Rapid Spaceback sērijveida ražošana.
Škoda Auto atvēra jaunu dzinēju izstrādes centru Mlada Boleslavā. Škoda Auto pirmo reizi vēsturē vienā kalendārajā gadā saražoja un pārdeva 1 miljonu automašīnu.
Tika uzsākta Škoda Superb un Škoda Superb Combi trešās paaudzes pārdošana. Škoda Auto svinēja 120 gadu jubileju kopš uzņēmuma dibināšanas un 110 gadus kopš pirmās automašīnas izgatavošanas.