Šis puslapis yra papildomas pradinio puslapio polapis. Norėdami grįžti atgal, spustelėkite mygtuką.
Uzņēmuma vēsture

1946. - 1955.

Pēc kara Čehoslovākijas saimniecisko darbību ietekmēja nacionalizācijas process. Par uzņēmuma daļu kļuva Kvasini un Vrčlabi filiāļu rūpnīcas. Sākās sociālisma ēra, kas pilnībā mainīja Čehoslovākijas automašīnu rūpniecības virzienu.

1946.

Automašīnu rūpnīca tika pārstrukturēta ar jaunu nosaukumu AZNP (Automobilinės závody národní podnik – Automašīnu rūpnīcas valsts uzņēmums). Tika uzsākta Škoda 1101 ražošana. Virsbūves veida dēļ šis modelis kļuva plašāk pazīstams ar nosaukumu Tudor.

1948.

Škoda ieguva Prezidenta kausu 1000 km sacensībās Montevideo – Melo Montevideo.

1950.

Bruņotā automašīna valdības vajadzībām (“VOS”) uz ilgu laiku iezīmēja vidēja lieluma un sākumlīmeņa luksusa automašīnu ražošanas beigas Mlada Boleslavā.

1952.

Škoda laida klajā sedanu 1200. Viens no ievērības cienīgiem jauninājumiem bija virsbūve, kas pilnībā bija darināta no metāla, aizstājot iepriekš izmantoto koka un metāla kombināciju. Eiropā metāla virsbūvi sāka plaši izmantot tikai 20. gadsimta piecdesmito gadu beigās.

1955.

Tirgū tika laists Škoda 440 Spartak.