Šis puslapis yra papildomas pradinio puslapio polapis. Norėdami grįžti atgal, spustelėkite mygtuką.
Uzņēmuma vēsture

1926. - 1935.

Pēc uzņēmumu apvienošanās rūpnīca tika paplašināta un aprīkota ar modernu ražošanas līniju. 1930. gadā rūpnīca stājās pretī globālajai ekonomiskajai krīzei un ieviesa ražošanā automašīnu ar pilnīgi jaunu koncepciju – Škoda 418 Popular kļuva par pamatu atsevišķām produktu līnijām.

1926.

Starptautiskajā autoizstādē Prāgā autoražotājs no Mlada Boleslavas tika prezentēts ar jauno nosaukumu Škoda. Viena no pirmajām automašīnām ar šo nosaukumu bija Type 150 rodsters.

1928.

Škoda ieviesa revolucionāru plūsmas ražošanu, kas ļāva izgatavot 85 automašīnas dienā.

1930.

Škoda automašīnu ražošana koncentrējās neatkarīgajā uzņēmumā ASAP (Akciová společnost pro automobilový průmysl – automobiļu rūpniecības akciju sabiedrība), kas bija Škoda Works Pilsen meitas uzņēmums.

1931.

Škoda 633 modelis kļuva par veiksmīgāko tā laika sešcilindru modeli.

1933.

Centrālsijas rāmja izveide 420 Standard modelim bija pagrieziena punkts šasijas konstrukcijā, ļaujot turpmākajos modeļos nodrošināt mazāku konstrukcijas svaru un līdz ar to lielāku degvielas ekonomiju.

1934.

Ar Popular, Rapid un Superb modeļiem Škoda ieviesa jaunu veiksmīgu automašīnu paaudzi ar modernu centrālsijas rāmi un OHV dzinēju. Popular kļuva par čehu tautas auto, pārspējot rekordu ar 5000 automašīnu saražošanu vienā modeļu sērijā.