Automašīnu ražošana strauji attīstījās. 1907. gadā mazā ražotne kļuva par akciju sabiedrību. Pateicoties labiem biznesa sakariem, automašīnas no Mlada Boleslavas nonāca Jaunzēlandē, Krievijā, Anglijā, Japānā un citviet.
Tika dibināta akciju sabiedrība Laurin & Klement. Tirgū tika laists veiksmīgais L&K Type F četrcilindru modelis. Uzņēmuma klāsts bija audzis līdz deviņiem modeļiem, no nelielas divcilindru pasažieru automašīnas un četrcilindru sacīkšu automobiļa līdz transportieriem un omnibusiem. FF tipa dzinējs, kas veidots no diviem četrcilindru F modeļa piedziņas agregātiem, bija viens no pirmajiem jebkad ražotajiem astoņcilindru dzinējiem.
L&K Type F sacīkšu versija Semmeringā guva lielus panākumus visās kategorijās. Tirgū tika laists pirmais mazais četrcilindru Type G modelis.
Type S – vienkārša, uzticama sērijveida automašīna, kas līdz 1925. gadam piedzīvoja neskaitāmas virsbūves un dzinēja versijas.
L&K pārņēma RAF autobūves rūpnīcu (Reichenberger Automobil Fabrik) Liberecā. Pēc koncesijas iegūšanas L&K sāka ražot Knight tipa uzmavas vārstu dzinējus luksusa modeļiem.