1895. gadā Laurins un Klements nodibināja Slavia velosipēdu ražošanas rūpnīcu. 1905. gadā klajā nāca pirmā Laurin & Klement uzņēmuma automašīna. Tas bija neliels, divvietīgs transportlīdzeklis Voiturette A ar 7 zirgspēku jaudu.
Vāclavs Klements un Vāclavs Laurins atvēra velosipēdu ražošanas un remonta darbnīcu Mlada Boleslavā. Slavia velosipēdus labprāt pirka gan vietējie, gan cilvēki ārzemēs.
L&K pilnveidoja brāļu Verneru izstrādātos motorizētos velosipēdus un sāka ražot motorizētus braucamos ar diviem riteņiem. Tie bija pirmie Austroungārijā ražotie motocikli. Laurins izgudro jaunu motocikla konstrukcijas principu, veidojot rāmi ap dzinēju un izvietojot visus vadības elementus uz stūres, vadītājam aizsniedzamā attālumā.
Pēc pirmo prototipu radīšanas gadsimtu mijā L&K sāka ražot automašīnas ar nosaukumu Voiturette. Vāclavs Vondržihs ar L&K motociklu triumfēja slavenajās Coupe Internationale sacensībās Durdānā, Francijā.
Tika uzsākta Voiturette sērijveida ražošana un pirmā pilnvērtīgā ražošanas kampaņa.