This page is a supplementary page of the opening page. Click the button to get back.
Octavia Combi Sportline tehniskie dati

Visas detaļas, ko meklējāt

Automobiļa izmēri

Ārējie un iekšējie izmēri, bagāžas nodalījuma tilpums.

Drošība

Drošības risinājumi

Škoda Octavia Combi Sportline prioritāte ir drošība bez kompromisiem. Papildus jau aprakstītajām drošības sistēmām standarta vai papildaprīkojumā ir pieejami arī šādi risinājumi:

Isofix un Top Tether bērnu sēdeklīšu stiprinājuma punkti aizmugurējos malējos sēdekļos. Isofix ir pieejams arī priekšējā pasažiera sēdeklī.

› Atšķirībā no kruīza kontroles, kura notur iestatīto ātrumu, prognozējošais ātruma ierobežotājs ļauj vadītājam braukt ar jebkādu ātrumu, bet ne ātrāk kā iestatīts.

ABS novērš riteņu bloķēšanos avārijas bremzēšanas gadījumā vai bremzējot uz slidenām virsmām.

› Palielinot bremžu spiedienu, HBA bremzēšanas asistents palīdz vadītājiem situācijās, kad nepieciešama avārijas bremzēšana. Tas var ievērojami samazināt nepieciešamo bremzēšanas distanci.

EBD automātiski optimizē bremzēšanas spiedienu un kopējo bremzēšanas līdzsvaru un novērš aizmugurējo riteņu pārmērīgu bremzēšanu.

MSR novērš piedziņas riteņu bloķēšanos, kad vadītājs samazina braukšanas ātrumu uz slidenas virsmas.

ASR nodrošina vienmērīgu kustības uzsākšanu un paātrinājumu bez riteņu buksēšanas uz slidenas virsmas.

EDL palīdz paātrinājuma laikā vai braucot augšup slīpumā, kad saķere ar ceļu ir nepietiekama zem viena no piedziņas riteņiem.

TSA darbojas, ja automobilim ir oriģinālā sakabes iekārta ar atsevišķu vadības bloku. Sistēma darbojas pēc viena vai vairāku riteņu bremzēšanas principa un vienlaikus pēc nepieciešamības samazina elektromotora griezes momentu. TSA sistēma iejaucas un palīdz stabilizēt automobili un piekabi.

XDS+ palīdz vadītājam asos līkumos un nodrošina to, ka automobilis saglabā neitrālu vadību dinamiskas braukšanas apstākļos. Vadības elektronika simulē pašbloķējoša diferenciāļa klātbūtni, lai uzlabotu saķeri un braukšanas dinamiku līkumos. Tā rezultātā automobilis izbrauc līkumus daudz drošāk un dabiskāk.

Riepu spiediena uzraudzības sistēma TPM+ nepārtraukti informē vadītāju par gaisa spiedienu riepās.

Kontrole kustības uzsākšanai slīpumā palīdz vadītājam droši uzsākt braukšanu kalnā. Sistēma automātiski aktivizējas piecu grādu vai lielākā slīpumā un nodrošina vieglu un drošu braukšanu kalnā bez rokas bremzes izmantošanas. Sistēma neļauj automobilim ripot atpakaļ vai noslāpt.

Mirgojoši bremžu lukturi samazina sadursmes risku, jo īpaši tuvojoties sastrēgumiem uz lielceļiem vai pēkšņi bremzējot negaidīta šķēršļa priekšā.

Piedziņa un stūres iekārta

Pilnpiedziņa

Škoda Octavia Combi ir pieejama ar elektroniski vadāmu daudzdisku sajūgu. Modernā pilnpiedziņa garantē optimālu braukšanas dinamiku, visaugstāko aktīvās drošības standartu un ekonomisku patēriņu.

Griezes momenta sadale uz visiem četriem riteņiem notiek automātiski un ir atkarīga no braukšanas apstākļiem. Ideālo griezes momentu aizmugurējai asij aprēķina vadības bloks. Regulēšana tiek veikta, mainot spiedienu uz sajūga diskiem.

Progresīvā stūrēšana

Šī funkcija nodrošina labāku Octavia vadāmību un veiklību līkumos. Progresīvā stūres iekārta maina pārnesuma attiecību atkarībā no tā, cik tālu pagriezta stūre.