Škoda logotips
Iedvesma
Par šīs idejas autoru tiek uzskatīts toreizējais Škoda komercdirektors Tomašs Magličs.
Visticamāk, viņu iedvesmojusi glezna, kurā attēlots indiānis, kas laikā ap 1918.–1919. gadu rotāja Škoda Plzeň vadības biroju.
Par šīs idejas autoru tiek uzskatīts toreizējais Škoda komercdirektors Tomašs Magličs.
Visticamāk, viņu iedvesmojusi glezna, kurā attēlots indiānis, kas laikā ap 1918.–1919. gadu rotāja Škoda Plzeň vadības biroju.
1923. gada 15. decembrī Pilzenes prečzīmju un dizaina birojā tika reģistrēti divi prečzīmes varianti.
Pirmā versija, kas izmantota 1924. un 1925. gadā, bija spārnota bulta ar stilizētu piecu spalvu spārnu aplī un uzrakstu Škoda.
Citā variantā bija attēlota spārnota bulta ar trim spalvām aplī. Bulta abās versijās rādīja uz labo pusi. Šis variants triumfēja un kopš tā laika nav būtiski mainīts.
Lai gan ir skaidrs, ka dizains nav bijis amatieru darbs, Škoda logotipa autors nav zināms. Tiek pieņemts, ka tā autori bija čehu tēlnieki Otto Gutfreunds vai Otakars Spaniels.
Tomēr daudzi vēstures ieraksti liecina, ka logotips, visticamāk, uzvarējis konkursā, ko izsludināja Škoda Prāgas galvenās mītnes tehniskais direktors Dr. inž. Sīkora. Tieši viņš bija tas, kurš iniciēja prečzīmes reģistrāciju.
Zila, metāla, sudraba
(1925.–1995. gads) Logotipa pamats – metāla krāsa, tādēļ izmantota sudraba (metāla) un zilā krāsa.
Sarkana
Pagājušā gadsimta 50. un 60. gados logotipā dažreiz tika izmantota sarkanā krāsa un vajadzības gadījumā arī apgriezts logotips.
Zaļa
(1993.–1994. gads) Zilā krāsa tika aizstāta ar zaļu, un pievienots jauns aplis ar uzņēmuma nosaukumu.
Melna un zaļa
(1994.–2011. gads) Melnā krāsa simbolizē uzņēmuma gadsimtiem senās tradīcijas, savukārt zaļā – draudzīgumu videi.
Zaļa, sudraba un melna
(2011.–2022. gads) Elektrozaļa un smaragdzaļa (Kopš 2023. gada) Aptaujās daudzi respondenti šīs krāsas saistīja ar ekoloģiju, ilgtspējību un elektromobilitāti.
Bezmaksas sākuma periods, ko sniedz Škoda Auto a.s.:
Vairāk detaļu par Škoda Connect pakalpojumiem un to ieguvumiem Pieejamības saraksta lapā.
Škoda Connect (“Pakalpojumiem”) nepieciešams atsevišķs tiešsaistes līgums ar Škoda Auto, a.s. Lai izmantotu maksimālu servisa derīgumu, klientam ir 90 dienas, lai reģistrētu automašīnu piem., izmantojot tīmekļa portālu vai mobilo lietotni vai automašīnas informācijas un izklaides sistēmu pēc automašīnas piegādes.
Pakalpojumu pieejamība var atšķirties katrā valstī, kā arī katram modelim, modeļa gadam un automašīnas aprīkojumam. Aprakstītie pakalpojumi var būt pieejami vēlāk pēc automašīnas nodošanas. Pakalpojumi var darboties tikai izmantojot publiski pieejamas komunikāciju tehnoloģijas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šo tehnoloģiju attīstība, īpaši mobilo tīklu, Škoda Auto nevar garantēt nepārtrauktu pieejamību visās valstīs pakalpojumu darbības laikā. Iespējamās tehnoloģiju izmaiņas var izraisīt to permanentu nepieejamību.
Pakalpojumu izmantošanas laikā ir nepieciešams datu savienojums starp Klienta ierīci (viedtālrunis, planšetdators, PC utt.) un Datu serveri. Šis datu savienojums nav iekļauts Pakalpojumos. Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, apmeklējiet www.skoda-connect.com/legal vai sazinieties ar Jūsu Škoda partneri.