Logotipa pirmā versija bija zīme uz velosipēda stūres. Liepzieds bija slāvu tautu un brīvības simbols. Logotipa apakšdaļā zem zīmola nosaukuma bija abu rūpnīcas dibinātāju vārdi Laurins un Klements, kā arī ražošanas vieta Mladá Boleslav. Šis logotips tika bieži izmantots arī dažādos drukātajos plašsaziņas līdzekļos.
Šis Slavia logotipa variants bija novietots uz L&K motociklu benzīna bāku sāna. Kaut gan logotips bija acīmredzami mainījies, tomēr L&K un Mladá Boleslav elementi saglabājās.
Pirmā logotipa versija ar nosaukumu Laurin & Klement tika izmantota no 1905. līdz 1925. gadam. Par pamatu tika ņemti dibinātāju un pirmo īpašnieku iniciāļi, kā arī logotipa iekšpusē pirmoreiz iestrādāts uzvaras simbols – lauru vainags.
Laurin & Klement logotipa tipogrāfiskā versija tika izmantota no 1913. līdz 1929. gadam. Šis stils tika izvēlēts, iedvesmojoties no jūgendstila, un atspoguļoja mūsdienu sabiedrības vēlmi iegūt labāku vizuālo tēlu, sekot jaunākajām tendencēm un būt par daļu no pasaules jaunā laikmeta filozofijas.
Savas elegances un stila dēļ šis tipogrāfiskais logotips joprojām tiek lietots uz dažiem Škoda luksusa modeļiem.
Pirmoreiz uz zila fona parādījās ovāls logotips ar uzrakstu “Škoda”. Kopš 1925. gadā notikušās apvienošanās ar Škoda uzņēmumu līdz 1929. gadam šis logotips tika novietots Škoda automobiļu priekšpusē kopā ar Laurin & Klement logotipa tipogrāfisko versiju. Vēlāk ovālais logotips tika izmantots kopā ar reģistrēto prečzīmi – spārnotu bultu.
Slavenās spārnotās bultas pirmā versija parādījās 1923. gadā Pilzenē, laika gaitā tā tika pakļauta dažādām modifikācijām un attēlota uz Škoda automobiļiem līdz pat 1995. gadam. Lai gan par dizaineru ir maz zināms, visticamāk, logotipu iedvesmojusi plāksne, kurā attēlots amerikāņu izcelsmes indiānis ar spalvu galvas rotu. No šī attēla tika uzzīmēts variants ar piecām spalvām, pēcāk standartā izmantots grafiski skaidrāks variants ar trim spalvām virs spārnotās bultas. Spārnotās bultas logotipa elementi ir tehniski un estētiski nostrādāti – lidojuma dinamika simbolizē vēlmi virzīties uz priekšu un ražošanas precizitāti.
Spārnotā bulta tika izmantota ne tikai automobiļiem un rezerves daļām, bet arī Škoda preses materiālos.
1937. gadā spārnoto bultu Škoda logotipā papildināja arī Škoda uzraksts. Visbiežāk izmantotās krāsas ir sudraba un zila; sarkanās krāsas varianti logotipā iekļauti pagājušā gadsimta 50. un 60. gados.
Neilgi pēc Škoda apvienošanās ar Volkswagen Group tika izveidota jauna autoražotāja logotipa versija. Zilo krāsu nomainīja zaļa, savukārt pašu spārnoto bultu ieskauj plašs aplis ar Škoda uzrakstu iekšpusē. Kopš 1994. gada par logotipa galvenajām krāsām kļuva melna un zaļa. Visos modeļos logotips ir novietots automobiļa priekšpusē, uz stūres, bagāžas nodalījuma vāka un diskiem.
Logotips atjaunināts. Plašais aplis ārpusē aizstāts ar daudz plānāku hromētu sudraba apli. Šīs dizaina izmaiņas nodrošināja vairāk vietas spārnotās bultas izcelšanai. Atjaunots arī Škoda fonts virs logotipa. Vēlāk tika pilnveidotas logotipa līnijas un fonts.
Vienīgās izmaiņas: Škoda uzraksta pārvietošana zem spārnotās bultas logotipa. Neraugoties uz logotipa ilgo evolūciju un izmaiņām, sākotnējā spārnotās bultas ideja joprojām dominē un atrodas uzņēmuma logotipa pašā centrā. Risinājums ir vizuāli pievilcīgs, tradicionāls un uzņēmuma bagāto 130 gadu mantojumu respektējošs.
Tagad uzņēmums Škoda nosaukumu un tradicionālo spārnoto bultu aplī izmanto atsevišķi un par galveno komunikācijas līdzekli ir kļuvis pats nosaukums. Jaunajā stilā izmantota gluži cita tipogrāfija, kuras pamatā ir simetrija un noapaļotu formu kombinācija ar apmalēm. Lielākais izaicinājums bija vainaga integrēšana virs burta “S”, kas simbolizē Škoda mantojuma tik svarīgo čehu daļu. Pētījumā konstatēts, ka tipogrāfisku vārdu zīmi ir vieglāk atpazīt un identificēt.