Mūsu attīstības posmi
1895. gads: Slavia – mūsu pirmais velosipēds
Škoda stāsts sākās nevis uz četriem, bet gan uz diviem riteņiem – entuziasma pilnie riteņbraucēji un patrioti Vaclavs Laurins un Vaclavs Klements nolēma savu aizraušanos pārvērst par karjeru un ražot velosipēdus ar zīmolu Slavia. Jaunais zīmols ātri kļuva par kvalitātes un inovāciju sinonīmu. Drīz vien L&K kļuva par otro lielāko tālaika Čehijas velosipēdu ražotāju.
Mūsu attīstības posmi
1899. gads: pirmie motocikli
Pēc četriem gadiem V. Laurins un V. Klements sāka ražot velosipēdus ar palīgdzinēju – pirmos motociklus. Tie ātri kļuva populāri, ieguva balvas sacīkstēs un kļuva par jaunā uzņēmuma otro balstu. Mladá Boleslav motocikli bija pieprasīti ne tikai dzimtajā Bohēmijā, bet arī ārzemēs.
Mūsu attīstības posmi
1905. gads: prezentēts Voiturette A
Šo panākumu iedvesmoti, Laurins un Klements pārsēdās uz četriem riteņiem un prezentēja savu pirmo automobili Voiturette A. Šis mazais septiņu zirgspēku auto kļuva par sākumu L&K uzņēmuma veiksmīgai attīstībai, ko pavadīja arī citu izdevušos modeļu parādīšanās.
Mūsu attīstības posmi
1925. gads: L&K un Škoda apvienošanās
1924. gadā L&K rūpnīcu daļēji iznīcināja liels ugunsgrēks, tāpēc uzņēmums apvienojās ar Pilzenes (Plzeņas) mašīnbūves gigantu Škoda, kas nozīmēja uzņēmuma Laurin & Klement beigas. Visā 20. gadsimta laikposmā, tostarp divu pasaules karu un sociālisma plānveida ekonomikas laikā, Škoda apņemšanās ražot augstas kvalitātes automobiļus palika nemainīga.
Mūsu attīstības posmi
1991. gads: apvienošanās ar Volkswagen
1991. gada martā uzņēmums uzsāka sadarbību ar Volkswagen. Mainījās arī uzņēmuma nosaukums: Automobiļu akciju sabiedrība Škoda. Trīs gadus pēc apvienošanās ar Volkswagen tika izveidots jauns modelis Škoda Felicia. Sadarbība ar lielāko Eiropas autoražotāju Volkswagen bija ļoti veiksmīga un pacēla ražošanu jaunā līmenī.
Mūsu attīstības posmi
1996. gads: Škoda Octavia
Pirmais modelis pēc dzelzs priekškara krišanas un apvienošanās ar Volkswagen tika radīts gluži kā no jauna. Tas kļuva par izšķirošu faktoru, lai uzņēmums strauji kļūtu par vienu no plaši atzītiem globālajiem spēlētājiem. Kopš šī modeļa laišanas tirgū ir saražoti vairāk nekā septiņi miljoni Škoda Octavia automobiļu.
Mūsu attīstības posmi
2016. gads: mūsu apvidus auto pieplūduma sākums
2016. gadā Škoda iesoļoja strauji augošajā SUV segmentā, kuru līdz tam pārstāvēja veiksmīgais Škoda Yeti. Pirmais šīs jaunās stratēģijas modelis bija Škoda Kodiaq, kam drīz sekoja Škoda Karoq.
Mūsu attīstības posmi
2017. gads: Vision E – pirmais pilnībā elektriskais Škoda
Prezentējot Vision E konceptu, Škoda pirmoreiz atklāja savu nākotnes mobilitātes vīziju. Piecdurvju SUV kupeja var nobraukt līdz pat 500 km tikai ar elektrību un atbilst 3. līmeņa autonomās braukšanas prasībām.
Mūsu attīstības posmi
2019. gads: elektroauto un hibrīdauto prezentēšana
Ieejot e-mobilitātes laikmetā, Škoda 2019. gadā prezentēja Superb iV, Octavia iV un Citigoe iV modeļus, bet 2020. gadā – pirmo pilnībā elektrisko SUV Škoda Enyaq.
Mūsu attīstības posmi
2022. gads: jauna dizaina valoda
Prezentējot septiņvietīgo Vision 7S modeli, pirmoreiz atklājām zīmola jauno dizaina valodu, kas apvieno robustumu, funkcionalitāti un autentiskumu. Vienlaikus tika prezentēta zīmola jaunā identitāte, tostarp logotipu un korporatīvās krāsas.