Ceturtās paaudzes Superb ir vēl elegantāks, provokatīvāks un dinamiskāks. Modelis pārsteidz ar savu plūstošo dizainu, izteiksmīgajām un skulpturālajām formām, svaigām līnijām un kristāla līniju apgaismojumu. Tas ir garāks un augstāks, kas nodrošina vairāk vietas un papildu 28 Simply Clever detaļas, kas uzlabo vadītāja un pasažieru komfortu.
Interjers ir ieguvis jaunu dizainu ar skaidru fokusu uz klienta centriskumu un optimālu lietotāja pieredzi. Priekšējais panelis veidots pilnīgi jaunā arhitektūrā, kas atjautīgi apvieno sevī manuālas un digitālas vadības ierīces. Jaunā informācijas un izklaides displeja izmērs ir līdz pat 12,9". Viduskonsoles dizains ir skaidrs un nenomākts ar detaļām, bet ātrumpārslēga svira tagad ir uzstādīta uz stūres kolonnas.
Spiedpogas ar digitālajiem displejiem ļauj ātri piekļūt daudzām transportlīdzekļa funkcijām. Divas ārējās viedās pogas ļauj vadītājam un priekšējam pasažierim kontrolēt salona temperatūru, sēdekļu apsildi un sēdekļu ventilāciju, parādot pašlaik aktīvo funkciju. Centrālā Smart Dial kontrolē līdz pat četrām dažādām funkcijām, piemēram, informācijas un izklaides sistēmas skaļumu, ventilatora ātrumu, gaisa virzienu, viedo gaisa kondicionētāju, braukšanas režīmus un kartes tālummaiņu.
Superb apvieno sevī pārsteidzošu degvielas ekonomiju ar lielisku veiktspēju. Trīs mūsdienīgi un ārkārtīgi ekonomiski benzīna dzinēji, divi progresīvi dīzeļdzinēji un jaunais pieslēdzamais hibrīds ar palielinātu iespējamo nobraucamo attālumu ar elektrību līdz vairāk nekā 100 kilometriem pieejami jaudas versijās no 110 kW (150 ZS) līdz 195 kW (265 ZS).
Pirmo reizi modelis būs pieejams ar daļēja hibrīda spēka agregātu, un visu modeļu standartaprīkojumā būs iekļauta automātiskā DSG transmisija.
Augstsprieguma akumulatora kapacitāte ir pieaugusi par 12,7 kWh, sasniedzot 25,7 kWh. Papildu tam Škoda ir palielinājusi maksimālo uzlādes jaudu pie sienas montējamām sistēmām un maiņstrāvas uzlādes punktiem no 3,6 līdz 11 kW, kas ļauj uzlādēt akumulatoru vēl ātrāk. Tas arī iespējo līdzstrāvas uzlādi ar maksimālo uzlādes jaudu 50 kW. Kā iepriekš uzlāde ir iespējama arī ar 2,3 kW jaudu pie 230-V mājas elektrotīkla ligzdas.
Škoda Superb ir aprīkots ar virkni jaunu vai uzlabotu asistentu sistēmu. Superb debitē Līkumu asistents un Krustojumu asistents.
Papildu jau pazīstamajai Gājēju aizsardzības funkcijai ar prognozēšanu, standartaprīkojumā pieejamais Priekšējais asistents tagad arī identificē riteņbraucējus. Līdz pat desmit gaisa drošības spilveniem, ieskaitot centrālo gaisa drošības spilvenu, sniedz augsta līmeņa pasīvo drošību.
Garums: 4 912 mm; 4 912 mm**
Platums: 1 849 mm
Augstums: 1 481 mm; 1 482 mm**
Riteņu garenbāze: 2 841 mm
Vieta galvai priekša: 1 049 mm
Vieta galvai aizmugurē: 986 mm; 1 008 mm**
Bagāžas nodalījuma ietilpība: 645 l; 690 l**
* Provizoriski dati.
** Attiecas uz Combi universāla versiju.
Benzīna
1.5 TSI (mHEV) 7 pakāpju DSG 110 kW (150 ZS)
2.0 TSI 7 pakāpju DSG 150 kW (204 ZS)
2.0 TSI 7 pakāpju DSG 4×4 195 kW (265 ZS)
Dīzeļdzinēji
2.0 TDI 7 pakāpju DSG 110 kW (150 ZS)
2.0 TDI 7 pakāpju DSG 4×4 142 kW 193 (ZS)
Pieslēdzams hibrīds
1.5 TSI iV* 6 pakāpju DSG 150** kW (204 ZS)
* Tikai Combi universāla versijā
** Kombinētā maksimālā jauda (iekšdedzes dzinējs un elektromotors)
Jaunās paaudzes Škoda Superb un Kodiaq modeļi ir veiksmīgi izgājuši intensīvus izmēģinājumus aukstumā aiz Ziemeļu polārā loka. Pie temperatūras, kas sasniedz mīnus 30 grādus pēc Celsija skalas tika vērtētas automašīnas funkcijas, kvalitāte un izturība.
Testu galvenais uzsvars tika likts uz gaitas stabilitāti, pasažieru komfortu ledus aukstos apstākļos, kā arī uz kopējo uzticamību garos braucienos ziemas braukšanas apstākļos. Turklāt automašīnām bija jāiztur arī papildu ledus un sniega ietekme.
Jaunais ceturtās paaudzes Škoda Superb tiks atklāts šī gada rudenī, 90 gadus pēc pirmā vēsturiskā Škoda Superb atklāšanas modeļu klāstā, ko ražoja no 1934. līdz 1949. gadam. Vairāk nekā 50 gadus vēlāk pirmā mūsdienu Škoda Superb atklāšana iezīmēja Škoda zīmola atgriešanos augšējā vidējās klases modeļu segmentā.
Starp 2001. un 2008. gadu tika pārdoti gandrīz 137 000 pirmās mūsdienu Superb paaudzes automašīnu, un tas bija pirmais Škoda modelis, kurā ietverti augsti tehnoloģiski risinājumi kā bi-xenon priekšējie lukturi, automātiskā Tiptronic pārnesumkārba un Pavadīšanas apgaismojuma funkcija. Jau no paša sākuma pirmās paaudzes Superb guva prestižu atzinību, tostarp “Labākās importa automašīnas” apbalvojumu no vācu auto žurnāla “Auto Bild”.
Otrā paaudze piedzīvoja pirmizrādi 2008. gadā, un tas bija pirmais Superb, kurā tika piedāvāta visu riteņu piedziņa. 2009. gadā tika atklāts Superb Combi universāls, un tas izraisīja vēl lielāku interesi un pieprasījumu. Kopumā klientiem tika piegādāti 618 000 otrās paaudzes Superb.
2015. gada februārī klajā nāca Superb trešā paaudze, kas pasažieriem un viņu bagāžai sniedza vēl vairāk ietilpības abās virsbūves versijās. Modelis bija arī ekonomiskāks, tam bija zemāks izmešu līmenis un papildu asistentu sistēmas uzlabotai drošībai.
Flagmanis tika vēlreiz atjaunots 2019. gadā ar Superb iV versiju, kas kļuva par pirmo Škoda pie elektrotīkla pieslēdzamā hibrīda modeli. Līdz šim klientiem piegādātas vairāk nekā 777 000 trešās paaudzes Superb automašīnas.