Otrās paaudzes Kodiaq apveltīts ar oriģinālāku dizainu un vēl lielāku ietilpību īpaši pasažieriem trešajā sēdekļu rindā. Modelī pielietota jauna interjera koncepcija ar skārienjutīgu 12,9 collu skārienjutīgu displeju, ātrumpārslēgu uz stūres kolonnas, manuālu un digitālu vadību un sakārtotu, labi organizētu viduskonsoli.
Dzinēju klāstā ir divi benzīna un divi dīzeļdzinēji ar jaudu no 110 kW (150 ZS) līdz 150 kW (204 ZS), kā arī pieejama pie elektrotīkla pieslēdzama hibrīda versija – pirmo reizi Kodiaq. Tās sniedzamība ar elektropiedziņu ir vairāk nekā 100 kilometri.
Divas versijas ir pieejamas ar visu riteņu piedziņu, un visi jaunie Kodiaq aprīkoti ar DSG automātisko pārnesumkārbu standartaprīkojumā. 1.5 TSI ar daļējā hibrīda tehnoloģiju arī aprīkotas ar jaunāko aktīvo cilindru atslēgšanas tehnoloģiju (ACT+).
Drošības aprīkojumā iekļauti otrās paaudzes pilnībā LED Matrix priekšējie lukturi un vēl advancētākas asistentu sistēmas kā Avārijas asistents un Sastrēgumu asistents.
Attālinātas parkošanās asistents ļauj manevrēt SUV šaurās stāvvietās, stāvot ārpus automašīnas un izmantojot lietotni mobilajā tālrunī. Vēl aprīkojumā iekļautas jaunas Simply Clever funkcijas: aizmugurējais uzglabāšanas nodalījums ar glāžu turētāju un dubultais Phone Box, kas nodrošina vienlaikus divu mobilo tālruņu uzlādi.
Garums: 4 758 mm
Platums: 1 864 mm
Augstums: 1 657 mm
Riteņu garenbāze: 2 791 mm
Vieta galvai trešajā sēdekļu rindā** 920 mm
Bagāžas nodalījuma ietilpība: 910 l
* Provizoriskie dati.
** Attiecas uz septiņu sēdvietu versiju.
Benzīna
1.5 TSI (mHEV) 7 pakāpju DSG 110 kW (150 ZS)
2.0 TSI 7 pakāpju DSG 4×4 150 kW (204 ZS)
Dīzeļdzinēji
2.0 TDI 7 pakāpju DSG 110 kW (150 ZS)
2.0 TDI 7 pakāpju DSG 4×4 142 kW (193 ZS)
Pie elektrotīkla pieslēdzams hibrīds
1.5 TSI iV 6 pakāpju DSG 150* kW (204 ZS)
* Kombinētā maksimālā jauda (iekšdedzes dzinējs un elektromotors).
Jaunās paaudzes Škoda Superb un Kodiaq modeļi ir veiksmīgi izgājuši intensīvus izmēģinājumus aukstumā aiz Ziemeļu polārā loka. Pie mīnus 30 grādu pēc Celsija skalas temperatūras tika vērtētas automašīnas funkcijas, kvalitāte un izturība.
Galvenais uzsvars tika likts uz gaitas stabilitāti, pasažieru komfortu ledusaukstos apstākļos, kā arī uz kopējo uzticamību garos braucienos ziemā. Automašīnām bija jāiztur arī papildu ledus un sniega ietekme. Katra testa automašīnas komponente tika pakļauta detalizētai pārbaudei: šasija, virsbūve, dzinējs, apsilde un visa elektronikas sistēma.
Škoda Auto investē 12 miljonus eiro Kvasinu ražotnes pārveidei, lai tā atbilstu nākotnes prasībām, un līnija jau tagad ir gatava Kodiak iV ražošanai ar pie elektrotīkla pieslēdzamu spēka agregātu.
Pirmie sērijveida pilotparaugi jau tiek ražoti, bet pilna mēroga sērijveida ražošana sāksies līdz 2024. gadam. Pēc tam tiek plānots, ka no ražošanas līnijas noripos 410 otrās paaudzes Kodiaq dienā.
Kodiaq, kas tika atklāts 2016. gadā, papildināja Škoda zīmola veiksmīgo SUV kampaņu, un tagad jau ir pārdots vairāk nekā 740 000 vienību. Septiņu sēdvietu versijā pieejamā automašīna ievadīja Škoda aizraujošo kristāla līniju dizaina valodu SUV segmentā. 2018. gadā sekoja sportiskais Kodiaq RS, bet viss modeļu klāsts tika atjaunots 2021. gadā. Vairāk nekā 40 starptautisku apbalvojumu ir acīmredzams apliecinājums Škoda pilnizmēra SUV pārsteidzošajām īpašībām un nepārspējamajai popularitātei.