Škoda Superb Combi ir par drošību bez kompromisiem. Bez jau aprakstītajām drošības sistēmām Superb Combi standartaprīkojumā un papildaprīkojumā pieejami sekojoši risinājumi:
› Isofix un Top tether augšējā stiprinājuma punkti bērnu krēsla nostiprināšanai ārējos otrās rindas sēdekļos. Isofix ir pieejams arī priekšējā pasažiera krēslā.
› Pasažieru aizsardzības asistents padara vietu ap vadītāju un priekšējo pasažieri drošu sadursmes gadījumā, nospriegojot priekšējo sēdekļu drošības jostas un aizverot sānu logus un elektriski vadāmu panorāmas jumta lūku.
› Pēc atkārtotas sadursmes novēršanas bremzēšana novērš turpmāku nekontrolētu automašīnas kustību, bremzējot un samazinot atkārtotas sadursmes risku.
› Atšķirībā no kruīza kontroles, kura notur iestatīto ātrumu, Ātruma ierobežotājs ļauj vadītājam braukt ar jebkādu ātrumu, bet ne ātrāk kā iestatīts.
› ABS novērš riteņu bloķēšanos avārijas bremzēšanas gadījuma vai bremzējot uz slidenām virsmām.
› Palielinot bremžu spiedienu bremzēšanas asistents palīdz vadītājiem situācijās, kad nepieciešama avārijas bremzēšana. Tas var ievērojami samazināt nepieciešamo bremzēšanas distanci.
› MSR novērš piedziņas riteņu bloķēšanos, kas var rasties, kad vadītājs samazina ātrumu uz slidenas virsmas.
› ASR nodrošina vienmērīgu kustības uzsākšanu un paātrinājumu bez riteņu buksēšanas uz slidenas virsmas.
› EDL palīdz paātrinājuma laikā vai braucot augšup slīpumā, kad saķere ar ceļu ir nepietiekama zem viena no piedziņas riteņiem.
› XDS+ palīdz vadītājam asos līkumos un nodrošina to, ka automašīna saglabā neitrālu vadību dinamiskas braukšanas apstākļos. Vadības elektronika simulē pašbloķējoša diferenciāļa klātbūtni, lai uzlabotu saķeri un braukšanas dinamiku līkumos. Rezultātā automašīna izbrauc līkumos daudz pārliecinātāk nekā pirms tam.
› Riepu spiediena uzraudzības sistēma TPM+ nepārtraukti informē vadītāju par spiedienu riepās.
› Papildaprīkojumā pieejamā Hill-Hold kontrole kustības uzsākšanai slīpumā palīdz vadītājiem droši uzsākt kustību augšup slīpumā. Sistēma aktivizējas automātiski piecu grādu vai vairāk slīpumā un nodrošina vieglu un drošu braukšanas uzsākšanu bez nepieciešamības izmantot stāvbremzi. Sistēma novērš nevēlamu automašīnu kustību atpakaļ vai stāvēšanu.
› Mirgojošas bremžu gaismas samazina sadursmes risku no aizmugures, īpaši tad, kad tuvojaties sastrēgumam uz lielceļa, vai pēkšņi bremzējot negaidīta šķēršļa priekšā.
Škoda Superb Combi ir pieejams ar elektroniski vadāmu daudzdisku sajūgu. Divi dzinēji, 2.0 TSI/200 kW un 2.0 TDI/140 kW ir pieejami ar progresīvo visu riteņu piedziņu, kas nodrošina optimālu braukšanas dinamiku, augstākā līmeņa aktīvo drošību un ekonomisku degvielas patēriņu. Griezes momenta novadīšana visiem četriem riteņiem notiek automātiski un tā ir atkarīga no braukšanas apstākļiem. Vadības bloks aprēķina ideāli nepieciešamo griezes momentu aizmugurējai asij. Pielāgojumi tiek veikti, izmantojot mainīgu spiedienu uz sajūga diskiem.
Īsākas amortizatoru atsperes un to sporta iestatījumi, kas padara sporta šasiju par 15 mm zemāku, piedāvā pārsteidzošu atsaucību dinamiskas braukšanas īpašības.
Šī funkcija piešķir Škoda Superb Combi labāku vadāmību un izveicību līkumos. Progresīvajai stūrei ir mainīgs stūres pārnesums atkarībā no tā, kādā leņķī ir pagriezta stūre. Progresīvā stūre ir pieejama tikai apvienojumā ar sporta šasiju un Dinamisko šasijas kontroli.
Nivomat ir funkcija, kas izlīdzina automašīnas klīrensu, kad tajā ir ievietots smagums, lai uzlabotu automašīnas gaitas īpašības.
Standarta riepu remonta komplektu iespējams nomainīt uz 16” vai 18” pagaidu rezerves riteni.
Start-Stop sistēma atslēdz dzinēju ikreiz, kad tā darbība nav nepieciešama, kas ir īpaši noderīgi pilsētā, kur tas palīdz ievērojami samazināt degvielas patēriņu. Start-Stop sistēma tiek automātiski aktivizēta pēc dzinēja iedarbināšanas un var tikt manuāli atslēgta jebkurā brīdī.
Kas notiek tad, kad tiek atjaunota bremžu enerģija? Kinētiskā enerģija tiek pārvēsta izmantojamā elektrībā, kas tiek uzglabāta akumulatorā vai izmantota elektrisko sistēmu darbināšanai. Dzinēja bremzēšanas laikā ģenerators piegādā elektrību iekārtām un uzlādē akumulatoru. Tas taupa degvielu, kura citādāk tiktu izmantota šiem nolūkiem.
Viens no piedāvātajiem režīmiem braukšanas režīmu izvēles sistēmā ir Eco režīms - tas ir režīms vadītājiem, kuri rūpējas par vidi, kuru prioritāte ir ekonomiska braukšana. Eco režīma specifiska funkcija ir brīvgaitas režīms automašīnās ar automātisko DSG transmisiju. Brīvgaitas režīms tiek izmantots tad, kad jūs brauciena laikā neturat kāju uz akseleratora pedāļa.
Pareizā pārnesuma izvēle var ietaupīt degvielu un vienlaikus palielināt braukšanas komfortu. Zemāks dzinēja ātrums palīdz samazināt degvielas patēriņu un nodrošina klusāku dzinēja darbību. Simbols displeja augšējā labajā pusē apstiprina, ka ir izvēlēts pareizais pārnesums vai iesaka nomainīt pārnesumu uz augstāku vai zemāku.