This page is a supplementary page of the opening page. Click the button to get back.

Get back to the opening page.

Visas detaļas, kuras jūs meklējat

OCTAVIA COMBI iV TEHNISKĀS SPECIFIKĀCIJAS

Automašīnas izmēri

 

Drošība

Drošības iezīmes

ŠKODA OCTAVIA COMBI iV ir par drošību bez kompromisiem. Bez jau aprakstītajām drošības sistēmām standartaprīkojumā un papildaprīkojumā pieejami sekojoši risinājumi:

› Isofix un Top tether augšējā stiprinājuma punkti bērnu krēsla nostiprināšanai ārējos otrās rindas sēdekļos. Isofix ir pieejams arī priekšējā pasažiera krēslā.

Atšķirībā no kruīza kontroles, kura notur iestatīto ātrumu, Ātruma ierobežotājs ļauj vadītājam braukt ar jebkādu ātrumu, bet ne ātrāk kā iestatīts.

ABS novērš riteņu bloķēšanos avārijas bremzēšanas gadījuma vai bremzējot uz slidenām virsmām.

› Palielinot bremžu spiedienu HBA bremzēšanas asistents palīdz vadītājiem situācijās, kad nepieciešama avārijas bremzēšana. Tas var ievērojami samazināt nepieciešamo bremzēšanas distanci.

> EBD automātiski optimizē bremzēšanas spēku un kopējo bremzēšanas balansu, kā arī novērš pārlieku lielu bremzēšanu ar aizmugurējiem riteņiem.

MSR novērš piedziņas riteņu bloķēšanos, kas var rasties, kad vadītājs samazina ātrumu uz slidenas virsmas.

ASR nodrošina vienmērīgu kustības uzsākšanu un paātrinājumu bez riteņu buksēšanas uz slidenas virsmas.

EDL palīdz paātrinājuma laikā vai braucot augšup slīpumā, kad saķere ar ceļu ir nepietiekama zem viena no piedziņas riteņiem.

> TSA darbojas tad, ja automašīna ir aprīkota ar oriģinālo piekabes āķi ar savu vadības bloku. Sistēma nobremzē vienu vai vairākus riteņus un vienlaikus samazina dzinēja griezes moment pēc nepieciešamības. TSA sistēma iejaucas un palīdz stabilizēt automašīnu un piekabi.

XDS+ palīdz vadītājam asos līkumos un nodrošina to, ka automašīna saglabā neitrālu vadību dinamiskas braukšanas apstākļos. Vadības elektronika simulē pašbloķējoša diferenciāļa klātbūtni, lai uzlabotu saķeri un braukšanas dinamiku līkumos. Rezultātā automašīna izbrauc līkumos daudz pārliecinātāk nekā pirms tam.

Riepu spiediena uzraudzības sistēma TPM+ nepārtraukti informē vadītāju par spiedienu riepās.

› Papildaprīkojumā pieejamā Hill-Hold kontrole kustības uzsākšanai slīpumā palīdz vadītājiem droši uzsākt kustību augšup slīpumā. Sistēma aktivizējas automātiski piecu grādu vai vairāk slīpumā un nodrošina vieglu un drošu braukšanas uzsākšanu bez nepieciešamības izmantot stāvbremzi. Sistēma novērš nevēlamu automašīnu kustību atpakaļ vai stāvēšanu.

Mirgojošas bremžu gaismas samazina sadursmes risku no aizmugures, īpaši tad, kad tuvojaties sastrēgumam uz lielceļa, vai pēkšņi bremzējot negaidīta šķēršļa priekšā.

Spēka agregāts

Pie strāvas pieslēdzama hibrīda piedziņa

ŠKODA OCTAVIA COMBI iV izmanto advancētu pie strāvas pieslēdzamu hibrīda tehnoloģiju apvienojumā ar 1.4 TSI/115 kW konvencionālu benzīna dzinēju ar 85 kW elektromotoru, kas nodrošina gan pilnībā elektriskas braukšanas iespēju, gan hibrīda režīmā abu dzinēju kopīgu darbību. Kopējā sistēmas jauda ir 150 kW un maksimālais griezes moments 350 Nm.

Trešā sistēmas daļa sastāv no 13 kWh litija jonu akumulatora automašīnas grīdā priekšējā un aizmugurējā asī. Tā kopējā ietilpība 13 kWh atbilst neto kapacitātei 10,4 kWh.

Pie strāvas pieslēdzama hibrīda piedziņa
Akumulatora uzlāde

OCTAVIA COMBI iV litija jonu akumulatoru iespējams uzlādēt trīs veidos:

› Izmantojot maiņstrāvu (AC) – no parastas kontaktligzdas vai wallbox un publiski pieejamas uzlādes stacijas ātrai uzlādei.

› Izmantojot iekšdedzes dzinēju – jūs varat uzlādēt akumulatoru vai uzturēt tā uzlādes līmeni braukšanas laikā. Akumulatora nepieciešamo uzlādes līmeni iespējams iestatīt manuāli.

› Izmantojot bremžu enerģijas atjaunošanu – daļu no kinētiskās enerģijas bremzēšanas laikā, izmantojot enerģijas rekuperāciju. Tad tā tiek uzglabāta akumulatorā.

Akumulatora uzlādes kontakts ir paslēpts aiz vāciņa uz spārna vadītāja pusē.

Akumulatora uzlāde
Shift-by-wire elektroniskā ātrumpārslēga sistēma

OCTAVIA COMBI iV standartaprīkojumā iekļauta 6 pakāpju DSG pārnesumkārba ar shift-by-wire sistēmu. Jaunās paaudzes ātrumpārslēga svirai nav mehāniska savienojuma ar DSG pārnesumkārbu. Tā vietā pārslēgšanās notiek pilnībā elektroniski. Tas nozīmē, ka tagad jūs varat pārslēgt pārnesumu ar vieglu pieskārienu elegantam pārslēdzējam.

Shift-by-wire elektroniskā ātrumpārslēga sistēma
Degvielas tvertne

40 litru OCTAVIA COMBI iV degvielas tvertne ir par 5 litriem mazāka nekā modeļos, kas aprīkoti ar iekšdedzes dzinēju.