This page is a supplementary page of the opening page. Click the button to get back.

Get back to the opening page.

Visas detaļas, kuras jūs meklējat

OCTAVIA COMBI TEHNISKĀS SPECIFIKĀCIJAS

Automašīnas izmēri

 

Drošība

Drošības iezīmes

ŠKODA OCTAVIA COMBI ir par drošību bez kompromisiem. Bez jau aprakstītajām drošības sistēmām standartaprīkojumā un papildaprīkojumā pieejami sekojoši risinājumi:

› Isofix un Top tether augšējā stiprinājuma punkti bērnu krēsla nostiprināšanai ārējos otrās rindas sēdekļos. Isofix ir pieejams arī priekšējā pasažiera krēslā.

Atšķirībā no kruīza kontroles, kura notur iestatīto ātrumu, Ātruma ierobežotājs ļauj vadītājam braukt ar jebkādu ātrumu, bet ne ātrāk kā iestatīts.

ABS novērš riteņu bloķēšanos avārijas bremzēšanas gadījuma vai bremzējot uz slidenām virsmām.

› Palielinot bremžu spiedienu HBA bremzēšanas asistents palīdz vadītājiem situācijās, kad nepieciešama avārijas bremzēšana. Tas var ievērojami samazināt nepieciešamo bremzēšanas distanci.

> EBD automātiski optimizē bremzēšanas spēku un kopējo bremzēšanas balansu, kā arī novērš pārlieku lielu bremzēšanu ar aizmugurējiem riteņiem.

MSR novērš piedziņas riteņu bloķēšanos, kas var rasties, kad vadītājs samazina ātrumu uz slidenas virsmas.

ASR nodrošina vienmērīgu kustības uzsākšanu un paātrinājumu bez riteņu buksēšanas uz slidenas virsmas.

EDL palīdz paātrinājuma laikā vai braucot augšup slīpumā, kad saķere ar ceļu ir nepietiekama zem viena no piedziņas riteņiem.

> TSA darbojas tad, ja automašīna ir aprīkota ar oriģinālo piekabes āķi ar savu vadības bloku. Sistēma nobremzē vienu vai vairākus riteņus un vienlaikus samazina dzinēja griezes moment pēc nepieciešamības. TSA sistēma iejaucas un palīdz stabilizēt automašīnu un piekabi.

XDS+ palīdz vadītājam asos līkumos un nodrošina to, ka automašīna saglabā neitrālu vadību dinamiskas braukšanas apstākļos. Vadības elektronika simulē pašbloķējoša diferenciāļa klātbūtni, lai uzlabotu saķeri un braukšanas dinamiku līkumos. Rezultātā automašīna izbrauc līkumos daudz pārliecinātāk nekā pirms tam.

Riepu spiediena uzraudzības sistēma TPM+ nepārtraukti informē vadītāju par spiedienu riepās.

› Papildaprīkojumā pieejamā Hill-Hold kontrole kustības uzsākšanai slīpumā palīdz vadītājiem droši uzsākt kustību augšup slīpumā. Sistēma aktivizējas automātiski piecu grādu vai vairāk slīpumā un nodrošina vieglu un drošu braukšanas uzsākšanu bez nepieciešamības izmantot stāvbremzi. Sistēma novērš nevēlamu automašīnu kustību atpakaļ vai stāvēšanu.

Mirgojošas bremžu gaismas samazina sadursmes risku no aizmugures, īpaši tad, kad tuvojaties sastrēgumam uz lielceļa, vai pēkšņi bremzējot negaidīta šķēršļa priekšā.

Braukšana un stūrēšana

Visu riteņu piedziņa

ŠKODA OCTAVIA COMBI ir pieejams ar elektroniski vadāmu daudzdisku sajūgu. Divi dzinēji, 2.0 TSI/140 kW, 2.0 TDI/110 kW un 2.0 TDI/140 kW ir pieejami ar progresīvo visu riteņu piedziņu, kas nodrošina optimālu braukšanas dinamiku, augstākā līmeņa aktīvo drošību un ekonomisku degvielas patēriņu.

Griezes momenta novadīšana visiem četriem riteņiem notiek automātiski un tā ir atkarīga no braukšanas apstākļiem. Vadības bloks aprēķina ideāli nepieciešamo griezes momentu aizmugurējai asij. Pielāgojumi tiek veikti, izmantojot mainīgu spiedienu uz sajūga diskiem.

Visu riteņu piedziņa
DINAMISKĀ ŠASIJAS KONTROLE AR BRAUKŠANAS REŽĪMU IZVĒLI

OCTAVIA COMBI aprīkota ar Dinamisko šasijas kontroli, kas sevī ietver Braukšanas režīmu izvēli, maksimālam braukšanas baudījumam. Automašīnā pieejami vairāki režīmi, kuri izmaina gan amortizatoru cietību, gan citus automašīnas iestatījumus. Automašīnas pielāgošana no komfortabla, relaksējoša režīma dinamiskā un sportiskā notiek ar pogas pieskārienu.

Dinamiskā šasijas kontrole nepārtraukti uzrauga, novērtē un reaģē uz aktuālo braukšanas stilu (bremžēšana, paātrinājums, līkumi) un pielāgo amortizācijas iestatījumus atkarībā no iestatītā režīma katram no riteņiem individuāli un atkarīgi.

DINAMISKĀ ŠASIJAS KONTROLE AR BRAUKŠANAS REŽĪMU IZVĒLI
Sporta šasija

Īsākas amortizatoru atsperes un to sporta iestatījumi, kas padara sporta šasiju par 15 mm zemāku, piedāvā pārsteidzošu atsaucību dinamiskas braukšanas īpašības.

Slikto ceļu pakete

Balstiekārtas aizsardzību iespējams vēl vairāk uzlabot ar:

> Iespēju papildaprīkojumā izvēlēties paaugstinātu šasiju, kuras klīrenss ir par 15 mm lielāks.

> Papildaprīkojumā pieejamo Slikto ceļu paketi, kas sevī ietver tehniskos risinājumus, kā atšķirīgas atsperes un amortizatoru iestatījumi, kā arī aizmugurējās ass aizsargplāksne.

Shift-by-wire elektroniskā ātrumpārslēga sistēma

OCTAVIA ir pirmais ŠKODA modelis, kas aprīkots ar shift-by-wire elektroniskā ātrumpārslēga sistēmu versijās ar automātisko transmisiju.

Jaunās paaudzes ātrumpārslēga svirai nav mehāniska savienojuma ar DSG pārnesumkārbu. Tā vietā pārslēgšanās notiek pilnībā elektroniski.

Shift-by-wire elektroniskā ātrumpārslēga sistēma
Progresīvā stūre

Šī funkcija piešķir OCTAVIA COMBI labāku vadāmību un izveicību līkumos. Progresīvajai stūrei ir mainīgs stūres pārnesums atkarībā no tā, kādā leņķī ir pagriezta stūre.

Rezerves ritenis

Standarta rezerves riteņa komplektu iespējams aizvietot ar:

› 16" tērauda pagaidu rezerves ritenis

› 16" tērauda rezerves ritenis

› 18" kompakts tērauda rezerves ritenis

Rezerves ritenis
Rezerves ritenis