Mēs kā uzņēmums, kas pastāv jau vairāk nekā divpadsmit gadu desmitus, apzināmies pasauli, kurā dzīvojam. Pasaule, kurā pārāk liela izvēle bieži rada pārāk daudz neskaidrību. Vienīgā izeja ir piedāvāt risinājumus, kas atvieglo dzīvi. Tas ir gudrs veids. Taču gudrais veids nav stingrs noteikumu kopums. Tas ir ceļš, kas pēta viedākus veidus, kā veidot produktus, vadīt uzņēmumu un atrast jaunas atbildes uz tiem pašiem vecajiem jautājumiem.
Lieli vai mazi ceļojumi vienmēr ir labāki, ja jums ir ceļojumu partneris, uz kuru varat paļauties. Tāpēc mums būs drosmīgā kompanjona loma, kas veltīta tam, lai palīdzētu jums izpētīt pasauli. Kāds, kurš jūs iedrošina un iedvesmo, rosina zinātkāri un stabilā stilā aizved jūs uz galamērķi.
Mūsu misija palīdzēs pārvērst mūsu redzējumu par kaut ko taustāmu. Nokļūšanai no punkta A uz punktu B jābūt vienkāršai un efektīvai, un katram kilometram ir jāsniedz prieks. Mūsu uzdevums ir veicināt jums raksturīgo zinātkāri, ļaujot jums izpētīt, kas tur atrodams. Tādējādi mūsu misija ir nodrošināt mūsdienīgus pieejamus mobilitātes risinājumus ar visu nepieciešamo un pārsteigumiem, kas jums patīk.
Būt cilvēkam nozīmē atzīt, ka mēs visi esam vienādi, jo mēs visi esam tik atšķirīgi. Tas nozīmē smaidīt saviem mīļajiem un dažreiz arī svešiniekiem. Tas nozīmē apmierināt cilvēku vajadzības, pat pirms tās kļūst par vajadzībām. Tā ir dzīvošana lielajiem mirkļiem. Un mazo svinēšana.
Lai tas būtu vienkārši, viss nav tik vienkārši. Tātad, kā mēs to darām? Mēs sākam ar nebūtiskā noņemšanu. Līdz brīdim, kad ir palicis viss, kas patiešām ir svarīgs. Mēs visam radām vietu un visu noliekam savās vietās. Jo, kad jums ir mazāk jāuztraucas, jums ir vairāk laika dzīvot. Tas ir tik vienkārši.
Mēs, tāpat kā jūs, mīlam labus pārsteigumus. Būt pārsteigtam nozīmē iegūt vairāk, nekā gaidīts. Vai arī tad, kad kaut kas skaists dara ko noderīgu. Vai arī tad, kad piedzīvojat vairāk, netērējot vairāk. Pārsteigumi nav tikai trillera sižeta pavērsieni. Tie ir ļoti svarīgi šai citai filmai, kurā mēs katru dienu spēlējam galveno lomu. Dzīvei.
Forma, ko iegūst Škoda zīmols, virzoties uz priekšu, atspoguļosies arī mūsu automašīnu veidošanā. Stingras, izteiktas līnijas sniegs jums pārliecību, dodoties piedzīvojumos, un vienlaikus ļaus justies aizsargātam. Materiāli un formas saplūdīs, lai piedāvātu viegluma un vienkāršības sajūtu kopā ar īpašu izskatu. Laipni lūdzam Modern Solid — mūsu unikālajā pieejā mobilitātes risinājumiem, kas izskatās stabili, šķiet autentiski un paliek funkcionāli.
Aizraujošas pārvērtības ir skārušas ne tikai mūsu automašīnas, bet arī zīmolu. Esam atsvaidzinājuši savu korporatīvo identitāti ar jaunu logotipu, vārda zīmotni un atjauninātu komunikācijas rīku komplektu. Kopā tie atspoguļo Škoda tālredzīgo domāšanu.
Tik ambiciozam zīmolam kā Škoda vienīgais veids, kā paredzēt nākotni, ir to izdomāt. Tas nozīmē, ka jāizveido stratēģisks ceļvedis, kas atspoguļo mainīgās pasaules mainīgās vajadzības. Elektrifikācija un digitalizācija ir Škoda Next Level stratēģijas pamatā, un EV veido vismaz pusi no mūsu produktu portfeļa. Šī stratēģija arī iezīmē saskaņotu CO2 līmeņa samazināšanu, uzlabotu rentabilitāti un trīsvirzienu pieeju Paplašināt, Izpētīt un Iesaistīt, lai palielinātu apjomu un piesaisti zīmolam.